Presentatie coalitieakkoord 2026-2030 

en wethouders-kandidaten

Deze week is een bijzondere en laatste week vóór het zomerreces in juli en augustus. 

Dinsdag 23 juni is er een laatste reguliere raadsvergadering, met daarin een afscheid van de wethouders van de afgelopen bestuursperiode. Deze raadsvergadering stond gepland voor 25 juni, maar vindt nu eerder plaats.

Woensdag 24 juni is er een commissievergadering. In deze bijeenkomst wordt het coalitieakkoord 2026-2030 besproken van de formerende fracties D66, GBP, GroenLinks-PvdA, Lijst Melvin Smid, Ouderenpartij AOV Purmerend-Beemster, PB21 en VVD.  In de vergadering krijgen de wethouders de gelegenheid om zich te presenteren en kunnen de raads- en commissieleden vragen stellen. 

Donderdag 25 juni zal de gemeenteraad in een extra raadsvergadering besluiten nemen over de beëdiging van de nieuwe wethouders. 

Image

Woensdag 17 juni werd het coalitieakkoord van de formerende fracties gepubliceerd. 
Coalitieakkoord    

De volledige agenda’s en live uitzendingen van de vergaderingen:  

Laatste nieuws